woensdag 21 november 2018

Tentamens

Twee weken geleden heb ik mijn eerste tentamens gemaakt, voor Sociologie en Mens & Gedrag. Vanwege de extra tijd waar ik recht op heb, mocht ik in een apart lokaal zitten om rustig te kunnen werken.

De tentamens waren geheel volgens afspraak in Word-documenten omgezet. Over de toegankelijkheid hoefde ik me dus geen zorgen te maken. De afbeelding die in een van de tentamens voorkwam, werd voor mij omschreven door de surveillant.
Alles was dus tot in de puntjes geregeld. Een dikke pluim voor de tentamenorganisatie!

De toetsen zelf waren prima te doen. Vooral over Sociologie had ik een heel goed gevoel. Voor Mens & Gedrag had ik wat minder goed geleerd, maar toen ik eenmaal bezig was, ging het wel lekker. Het ging zelfs zo lekker dat ik mijn extra tijd tot nu toe nog niet nodig heb gehad.

Mijn intuïtie heeft me duidelijk niet in de steek gelaten, want ik heb inmiddels een 8,8 voor Sociologie en een 7,2 voor Mens & Gedrag teruggekregen. En ondanks dat ik het echt tot het allerlaatste moment heb uitgesteld, heb ik het ook nog voor elkaar gekregen een 8,3 te behalen voor mijn verslag voor Groepsdynamica. Nu alleen nog wachten op het cijfer voor mijn autobiografieverslag, waarin ik kort gezegd moest beschrijven hoe belangrijke gebeurtenissen in mijn leven mij hebben gevormd tot wie ik nu ben.

Ik houd jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten