donderdag 27 december 2018

State of mind

De afgelopen tijd zijn er weinig interessante dingen gebeurd om over te kunnen schrijven. Ik heb al een paar weken last van een soort winterdip. Ik haal weinig energie uit de dingen die ik doe en kan me nergens toe zetten. Nu ben ik sowieso niet zo’n wintermens, maar dit jaar heeft mijn stemming er wel heel erg onder te lijden. Ik lijk bepaald niet de enige te zijn die hier last van heeft, want ook bij veel van mijn klasgenoten was de motivatie in de laatste schoolweken tot een nulpunt gedaald.

Gelukkig is het nu vakantie en kan iedereen even stoom afblazen. Hopelijk zitten we na de vakantie allemaal weer wat beter in ons vel.
 

Tijdens de kerstdagen ben ik lekker thuisgebleven. Bij ons thuis wordt kerst niet heel uitgebreid gevierd, dus ik heb vooral veel gelezen. Heerlijk relaxed.
Morgen ga ik met mijn moeder gezellig een dagje winkelen in Kleef. Voor de lezers die mij nog niet zo goed kennen: ik ben een beetje een Duitslandfreak. Zo’n dagje is dus een enorme boost voor mijn humeur.
Zaterdag komt mijn beste vriendin logeren. Dat is natuurlijk altijd leuk. We hebben elkaar al een hele tijd niet gezien en hebben elkaar een heleboel te vertellen. Dat wordt dus weinig slapen en veel kletsen.

 
De tweede week van de vakantie wordt een wat drukkere week. Ik ga een dagje naar Zwolle om met een groepje medestudenten aan een schoolopdracht te werken en heb nog een paar afspraken waar ik jullie volgende week meer over vertel. En o ja, ik moet ook nog aaneen aantal verslagen werken en leren voor mijn tentamens ☹. Wish me luck.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten